X SERIES WORKSHOP

Tijdens deze workshop neemt Ioannis je mee in de wereld van de X Series camera's van Fujifilm. Naast informatie over de camera's, krijg je ook de kans om zelf te fotograferen tijdens een fashionshoot.

Ioannis vertelt je graag meer over de geschiedenis van de Fujifilm X Series. Bovendien belicht hij de technische verschillen tussen Fujifilm en andere fabrikanten en laat je kennismaken met de voordelen van het Fujifilm gamma.

Vervolgens stelt hij het X Series en GFX Series gamma aan je voor, inclusief de beschikbare objectieven. Hij focust hier ook op de specifieke toepassingsgebieden.

Hierna ga je aan de slag tijdens een fashionshoot met flitslicht. Hier kunnen ook foto's afgedrukt worden met een Instax Share als aandenken. Je gaat dus ook zelf aan de slag onder begeleiding van een X Ambassadeur. Uiteraard is er ook ruimte voor een Q&A!

Je kan deze workshop gratis volgen (sponsoring door Fujfifilm), maar inschrijven is verplicht.

Door wie?

Als professioneel fotograaf en Fujifilm X-ambassador heeft Ioannis Tsouloulis lange ervaring in fotografie en deelt hij graag met jou alle nuttige tips over juiste belichting om bv. knappe portretten te maken.

 

Wat neem je mee?

  • Je camera met accessoires
  • Je kan tijdens deze workshop ook gebruiken maken van de X Series Camera's!

 

Portfolio

Bekijk het werk van Ioannis op zijn website. Kom hier meer te weten over het aanbod van Fujifilm.

Info
  • Lesgever: Ioannis Tsouloulis
  • Locatie: ZLDR Luchtfabriek - Stand Fujifilm op de beurs
  • Max. deelnemers: 15

Tijdstippen
  • Begin: 10:00
  • Einde: 11:30

Er is nog 1 plaats vrij.


  • Begin: 14:00
  • Einde: 15:30

Er zijn nog 6 plaatsen vrij.


Je kan je niet meer inschrijven!